Stājas spēkā jaunā kārtība norēķiniem par patērēto elektroenerģiju 1

Trešdiena, 04 feb 2015, 14:15 Versija drukāšanai

Stājas spēkā jaunā kārtība norēķiniem par patērēto elektroenerģiju
Ar februāri, norēķinoties par janvārī patērēto elektroenerģiju, stājas spēkā jaunā norēķinu kārtība, kurā AS „Latvenergo” saviem klientiem piedāvā 2 norēķinu metodes – Izlīdzināto maksājumu vai rēķinu.


Tirgus apstākļos vairs netiek saglabāta līdzšinējā norēķinu kārtība, kad klients pats aprēķināja savu maksājuma summu. Tāpēc turpmāk maksājumu summu aprēķinās elektroenerģijas tirgotājs un nosūtīs klientam informāciju par to – vai tas būtu izlīdzinātais maksājums, vai ikmēneša rēķins.

 

Klientiem, kuri izvēlējušies norēķināties pēc faktiskā patēriņa, saņemot rēķinu, atgādinām, ka līdz 3. februārim ir jānodod skaitītāja rādījums. Visērtāk to izdarīt klientu pašapkalpošanās portālā www.e-latvenergo.lv, sūtot SMS īsziņuvai arī izmantojot Latvenergo mobilo aplikāciju. Rēķins tiks izrakstīts par iepriekšējā mēnesī patērētajām kilovatstundām, un to klients saņems pa e-pastu, pastu vai SMS veidā uz tālruņa numuru.

 

Savukārt tiem klientiem, kuri izvēlējās Elektrum Universālais vai citu produktu ar Izlīdzinātā maksājuma norēķinu metodi, ir jāizmanto Latvenergo sūtītā informācija, kurā bija kartīte ar ikmēneša izlīdzinātā maksājuma summu. Sākot ar februāri, klientam katru mēnesi par patērēto elektroenerģiju ir jāmaksā šī summa. Ja ģimenē mainās elektroenerģijas patēriņš, jebkurā brīdī maksājuma summu ir iespējams izmainīt klientu portālā e-latvenergo.lv vai sazinoties ar Latvenergo klientu servisu. Ja kartīte ar ikmēneša IM summu ir noklīdusi, to ērti iespējams atrast un izdrukāt e-latvenergo.lv.

 

Klients līguma darbības periodā var arī brīvi mainīt norēķinu metodes, taču vēršam uzmanību uz to, ka atsevišķiem elektroenerģijas produktiem var būt pieejama tikai noteikta norēķinu metode – Izlīdzinātais maksājums vai rēķins.

 

AS „Latvenergo” ir lielākais elektroenerģijas tirgotājs Baltijā, kurš, atveroties elektroenerģijas tirgum, ikvienam klientam nosūtīja klienta patēriņam piemērotu piedāvājumu. Latvijas mājsaimniecībām AS „Latvenergo” piedāvā vienkāršu un ērtu saziņu un piedāvājuma izvēli, atsaucīgāko klientu servisu. Informācija par Elektrum produktiem un norēķinu iespējām ir ērti atrodama www.e-latvenergo.lv.

 


 

-1
Autors:Grani.lv
Foto:Stock.XCHNG

Komentāri (1)

Citas ziņas

 

Vakar, 17:47 Daugavpils Inovāciju centrā aizritēja STEAM dienas
19. martā, 19:32 Stilīgas sarunas Daugavpilī
11. martā, 12:08 Izglītojoša izstāde “Kosmoss ikdienā”
6. martā, 10:16 Paziņojums par lokālplānojuma redakcijas nodošanu sabiedriskajai apspriešanai
5. martā, 10:06 AADSO aicina uz semināru par atkritumu apsaimniekošanu
20. februārī, 12:43 Iedzīvotāji var samazināt maksu par atkritumu izvešanu
31. janvārī, 09:46 Ja savlaicīgi neapmaksā apkures rēķinu, to sedz no priekšapmaksas
26. janvārī, 12:55 Tīrot katlus šķeldas katlumājā, sekmē to darbības efektivitāti
19. janvārī, 13:14 Renovēto māju iedzīvotāji par apkuri maksā krietni mazāk
1. janvārī, 00:00 Daugavpils valstspilsētas pašvaldības domes priekšsēdētāja Andreja Elksniņa apsveikums Jaunajā gadā
27. novembrī, 14:18 “Daugavpils satiksme”: viena pasažiera pārvadājuma pašizmaksa pieaug līdz 1,56 eiro
10. novembrī, 12:57 Šogad oktobrī par apkuri maksāsim mazāk, pat bez valsts atbalsta
2. novembrī, 13:47 Informācija mājokļa pabalsta saņēmējiem
30. oktobrī, 09:45 Budžeta izveide: padomi un rīki
26. oktobrī, 14:51 “Lidl” akcija – viens no labākajiem veidiem, kā gudri iepirkties
читательница 4 februārī 2015 15:56

Как только перешла на усредненную оплату - резко (процентов на 30) упало потребление. Мухлюют они со счетчиками. Клиентская служба - полное дерьмо. В д-пилсском клиентском центре - желторотое хамло, по электронной почте 9 дней думают, прежде чем ответ на простейший вопрос прислать. Короче, завалил Улдис работу в латтелекоме, и тут та же самая картина маслом.

 

-LRT+



-LRT+


-LRT+

-LRT+

-LRT+

-LRT+

-LRT+

-LRT+

-LRT+


Laibas

Projekti

Projekti

Projekti

Projekti